joi, 6 ianuarie 2011

Din activitatea mea la catedra

   Pot sa va spun ca de mic copil am avut preocupari dascalesti, artistice,creative si umanitare,domenii de care nu m-am desprins niciodata. Am devenit mai intai INVATATOARE,cariera ce mi-a dat ocazia sa imi prestez toate celelalte pasiuni,astfel ca am avut satisfactia unei munci implinite,pana in momentul in care m-am operat de cancer mamar metastazat3/15.La putina vreme dupa aceasta cumpana din viata mea,am iesit la pensie la cerere,momentan bucurandu-ma de prezenta nepotelului meu,Alex(2,6 ani) in preajma mea,cu care imi continui placerea de a munci creativ,de a iubi copiii,de a educa si impartasi din bunele mele practici si preocupari.
   Chiar daca la varsta de peste 50 ani,dorinta de implinire profesionala m-a determinat sa devin  pentru a doua oara in viata STUDENTA ( prima data la I.I.S.-Oradea,Fac.de Filologie,sectia INSTITUTORI,promotia 1978,iar a doua oara la Fac.de Stiinte Socio-Umane,sectia"Pedagogia invatamantului prescolar si primar",promotia 2008),am ramas fidela,totusi,copiilor de varsta scolara mica,la pasiunea pentru profesia de INVATATOARE,cea care mi-a dat cele mai mari satisfactii,bucurii si impliniri sufletesti.
    Pe parcursul intalnirilor noastre pe acest blog,va voi destainui multe din secretele mele ,asa ca,voi,parinti,copii,bunici,dascali,educatori,pedagogi,cei care aveti responsabilitatea cresterii copiilor,va invit sa fiti cu mine,azi,maine...si..mereu,deoarece aici AVETI MULTE DE INVATAT !
   Va doresc sanatatea de care aveti nevoie spre a va putea ocupa de copilasii care trebuie sa creasca frumos langa voi !
     "Dumnezeu sa fie cu noi,toti,sa ne vegheze in tot ceea ce gandim ,vorbim si facem !"
  Ne gasim maine aici sa descoperim impreuna frumusetea copilareasca a creatiei si a muncii !
                                                            Va pupa mamytzy56

Niciun comentariu: